آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

بهترین برندهای انواع پمپ در پمپ خوب

گروه بازرگانی پایا گسترش خورشید تابان با نام تجاری پمپ خوب، از جمله بهترین و شناخته شده ترین شرکت های ساخت و فروش انواع تجهیزات صنعتی در حوزه آبرسانی، آتشنشانی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. پمپ خوب با بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه واردات، تولید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی و سیستم های آبرسانی و آتشنشانی، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی این امکان را فراهم نموده است که مشتریان و صاحبان مشاغل مرتبط بتوانند علاوه بر خرید حضوری از خدمات مشاوره و فروش اینترنی محصولات این شرکت نیز بهره مند شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان وارد کننده بهترین برندهای انواع پمپ و تولید کننده با کیفیت ترین بوسترهای پمپ در کشور می باشد. در ادامه با برخی از محصولاتی که توسط تیم تجاری پایا گسترش خورشید تابان وارد و تولید می شوند آشنا می شویم.

منبع تحت فشار چیست و چه کابردی دارد؟

منبع یا مخزن تحت فشار پمپ آب از جمله تجهیزات صنعتی در حوزه آبرسانی است که با نام های منبع انبساط، مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی نیز شناخته می شود. عملکرد منبع تحت فشار بر اساس وجود یک تیوپ درون آن می باشد. در یک منبع دیافراگمی به دلیل وجود تیوپ داخل منبع، هوا با فشار زیاد درون آن ذخیره شده و موجب پمپاژ آب با فشار به درون لوله ها می گردد در این زمان به محض اینکه شیر آب باز می شود آبی که با فشار بالا در مخزن قرار دارد تخلیه شده و در صورتی که شیر آب بیشتر از حجم آبی که منبع تحت فشار ذخیره نموده است باز بماند پمپ آب روشن شده و شروع به فعالیت می کند.

استفاده از منبع تحت فشار در پمپ های خانگی موجب کاهش اصطکاک پمپ آب و تامین فشار مناسب برای جریان یافتن آب در لوله می شود. فشار در نظر گرفته شده برای منبع به عوامل مختلفی مانند متراژ ساختمان، تعداد طبقات و متراژ هر واحد بستگی دارد و فشار استاندارد بین 20 تا 45 psi می باشد. منبع یا مخزن تحت فشار در رنگ های مختلف طراحی شده و دارای حجم های متفاوتی از 5 تا 20 هزار لیتر است. برای کاربردهای مختلف از جمله مصارف خانگی، بوستر پمپ های آبیاری، پمپ های صنعتی و تجهیزات آتشنشانی از منابع مختلف با حجم های متفاوتی استفاده می شود. تیم تجاری پمپ خوب نماینده فروش بهترین برندهای منابع تحت فشار در سرتاسر ایران می باشد.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر در لغت به معنای تقویت کننده است. از بوستر پمپ با هدف تقویت فشار در سیستم آبرسانی استفاده می شود. بوستر پمپ شامل چند الکتروپمپ نسبتا کوچک است که به صورت موازی به یکدیگر متصل شده و هر یک به وسیله یک تابلو فرمان هوشمند به طور جداگانه کنترل می شوند. بوستر پمپ نوسان فشار حاصل از تغییر مصرف در سیستم آبرسانی را کنترل نموده و با ثابت نگه داشتن فشار آب مصرفی در یک دبی جریان معین، موجب آبرسانی صحیح می گردد.

بوستر پمپ آتشنشانی مجموعه ای از یک یا چند الکتروپمپ است که به طور موازی به یکدیگر متصل شده اند. بوستر پمپ آتش نشانی از جمله تجهیزات مورد استفاده در سیستم های هشدار و اطفای حریق در ساختمان ها و مراکز شهری و غیر شهری می باشد.

اساس عملکرد یک بوستر پمپ آتش نشانی وابسته به ویژگی های سه آیتم زیر است:

·         نقطه نامی پمپ، فشار و جریان معادل صد درصد فشار و جریان نامی را ایجاد می نماید.

·         بیشترین نرخ جریان مورد توقع از یک بوستر پمپ آتش نشانی، نرخ جریانی معادل 150 درصد نرخ جریان نامی با فشار 65 درصد فشار نامی است.

·         توقع می رود که یک بوستر پمپ فشاری معادل 120 تا 140 درصد نامی خود را، در زمانی که نرخ جریان صفر است، ایجاد نمایند.

انواع بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ اتش نشانی ساخت شرکت پایا را بر اساس ساختار می توان به دو نوع ساده و جوکی دار (دارای الکتروپمپ پیشرو) تقسیم نمود. در مدل ساده برای ساخت بوستر پمپ از دو یا چند الکتروپمپ اصلی با مشخصات یکسان استفاده می شود اما در نوع جوکی دار از یک یا چند الکتروپمپ پیشرو و یک یا چند الکترو پمپ اصلی برای ساخت بوستر پمپ آتشنشانی استفاده می شود.

پمپ لجن کش چیست و چه کاربردی دارد؟

انتقال لجن و ضایعات با گرانروی بالا همواره یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز در صنایع مختلف بوده است. راه حل برون رفت از این چالش بهره گیری از پمپ های لجن کش در بخش های صنعتی و غیر صنعتی می باشد. پمپ های لجن کش دارای طراحی منحصر به فردی هستند که به آن ها توانایی مکش و انتقال مایعات با گرانروی و وزن مولکولی بالا را می دهد.

https://pumpekhoob.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%84%D8%AC%D9%86-%DA%A9%D8%B4/

پمپ لجن کش را می توان نوعی از پمپ های کف کش دانست که در طراحی برخی جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند. هر دوی این پمپ ها از نیروی گریز از مرکز برای انتقال سیال استفاده می کنند. عملکرد پمپ لجن کش به این صورت است که با اتصال جریان الکتریسیته و فعالیت موتور الکتریکی، شفت تعبیه شده درون پمپ به چرخش در می آید. در ادامه چرخش پروانه پمپ و شفت  موجب ایجاد خلاء درون پمپ و نیروی مکندگی می گردد. به دنبال مکیده شدن لجن یا هر سیال دیگری به درون پمپ،خاصیت مویینگی درون لوله ها منجر به انتقال لجن و سیال به نقطه مورد نظر می شود.

پمپ سیرکولاتور چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ سیرکولاتور از جمله پمپ های آب است که با هدف به حرکت در آوردن مایعات یا گاز در مدارهای بسته مانند سیستم های برودتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ سیرکولاتور که به آن پمپ سیرکوله خطی نیز گفته می شود وظیفه به حرکت درآوردن آب در یک سیستم خنک کننده یا گرمایشی هیدرولیک بر عهده دارد. از این نوع پمپ معمولا برای به جریان انداختن آب گرم در مصارف خانگی استفاده می شود. با نصب کردن یک پمپ سیرکولاتور و وارد کردن اندکی آب گرم از طریق لوله های متصل به سیستم گرمایشی به نقطه ای ثابت و بازگشت آب به درون سیستم، آب باقی مانده درون لوله پس از بستن شیرآب نیز گرم باقی می ماند. به این ترتیب مصرف کننده پس از باز کردن شیر آب از همان ابتدا آب گرم دارد. این امر موجب افزایش رضایتمندی مصرف کننده، جلوگیری از اتلاف انرژی و هدر رفت آب می گردد. برای آگاهی از قیمت پمپ سیرکوله خطی با پایا گسترش تماس بگیرید.

پمپ های سیرکوله خطی دارای دو نوع تک فاز و دو فاز می باشند و برای مصارف خانگی و صنعتی به ویژه در شوفاژ خانه ها و موتورخانه ها کاربرد دارند. پمپ های سیرکولاتور در سایزهای مختلفی از کوچک تا متوسط طراحی و تولید می گردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.