آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

پرفروش ترین لباسشویی های ال جی در سال 2020

یکی از لوازمی که در خانه بسیار ضروری است ماشین لباسشویی است و انتخاب یک لباسشویی با کیفیت و با امکانات زیاد در بازار برای مردم کمی سردرگم کننده است چون برندهای بسیار زیادی وجود دارد اما در این بین نام لباسشویی ال جی بسیار خوش درخشیده است  و ما در این مطلب به معرفی سه مدل لباسشویی ال جی که در سال 2020 بسیار پرفروش بودند می پردازیم.

1- لباسشویی ال جی F4V5

لباسشویی ال جی F4V5VYP2T یکی از بهترین مدل های کمپانی ال جی می باشد که از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار است. این نوع لباسشویی از ظرفیت بالای 9 کیلوگرمی بهره می برد که به لطف آن می توانید هر نوع پارچه ای را جهت شستشو در داخل آن قرار دهید. کمپرسور Direct Drive Motor لباسشویی ال جی با قدرت فوق العاده بالایی در عین اینکه بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد؛ با میزان سر و صدای بسیار پایینی همراه شده است. از دیگر خصوصیات خوب و برجسته‌ی لباسشویی ال جی می توان به شش حرکت حرفه ایی شستشو از جمله فیلتراسیون؛ پیچاندن، آبکشی پله ای، تاباندن، غلتاندن و خیساندن اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود و با علملکرد مناسبی که در طی یک چرخه شستشو از خود ارائه می دهند لباس هایی فوق العاده تمیز و پاکیزه را تحویل می دهند. همچنین در صورت فراموشی اضافه کردن تکه لباسی به چرخه ی لباسشویی می توانید بر روی قابلیت Add Item حساب کنید. سیستم عیب یاب Smart Diagnosis که به عیب و نقص های لباسشویی می پردازد در اسرع وقت شما را از عیب های لباسشویی باخبر می سازد. هوش مصنوعی AI DD، شستشو با بخار و قابلیت SmartThinQ از دیگر ویژگی هایی می باشد که در ادامه‌ ی این مطب به شرح هر کدام به طور کامل توضیح داده ایم.

برخی از افراد ممکن است به دلایل مشکلات آلرژی با شستن لباس ها توسط مواد شوینده دچار ناراحتی و حساسیت شوند. ال جی با به کار بردن فناوری Steam یا همان شستشو با بخار آب این مشکل را برای کاربرانش حل کرده است. نحوه عملکرد این فناوری به این گونه ای می باشد که لباسشویی ال جی F4V5VYP2T با شروع چرخه ی شستشو با استفاده از آب گرم منجر به ایجاد بخار می شود. با تولید بخار گرم در این لباسشویی تمامی لکه ها و میکروب های موجود بر روی لباس به طور کامل از بین می رود. به عبارتی فناوری بخار Steam در حین شستشو با عملکردی مناسب قادر به حذف و از بین بردن 99.9 درصد میکروب ها و باکتری ها می باشد. به علاوه همراه با فناوی بخار Steam از لباس هایی نرم و لطیف نهایت استفاده را ببرید.

همراه با لباسشویی ال جی F4V5VYP2T به صورت هوشمند تمامی دستگاه های هوشمند موجود در منزل را تحت سلطه ی خود قرار دهید. فناوری SmartThinQ یکی از حرفه ای ترین و هوشمندانه ترین برنامه هایی است که این لباسشویی به آن مجهز می باشد. با استفاده از این برنامه عملکرد شستشو به صورت هوشمند اجرا می شود و به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. می توانید برنامه SmartThinQ را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید و با اتصال به Wi-Fi به جدیدترین نوآوری ها از راه دور دسترسی داشته باشید، و سایر تنظیمات مد نظر را بر روی آنها اعمال نمایید.

این لباسشویی با امکان اضافه کردن هر نوع لباسی به کاربر اجازه می دهد تا در وسط چرخه شستشو نیز لباس های به جا مانده را در داخل درام قرار دهید. در نتیجه برای اضافه کردن لباس های فراموش شده کافی ست دکمه Add Item که بر روی صفحه نمایش لمسی لباسشویی تعبیه شده را انتخاب کنید و با باز کردن درب لباسشویی هر نوع لباس یا پارچه به جا مانده را به درام ماشین لباسشویی اضافه کنید تا لباسشویی به شستن لباس ها ادامه دهد

2- لباسشویی ال جی 2J3

ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 یکی از حرفه ای ترین و مدرن ترین دستگاه هایی می باشد که ال جی با روانه آن به بازار گزینه ای متفاوت را پیش روی کاربران قرار داد. ظرفیت این لباسشویی ال جی 7 کیلوگرم با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه می‌باشد. مهمترین مزیت لباسشویی ال جی 7 کیلویی 2J3، موتور کمپرسور Inverter Direct Drive آن می باشد که بدون نویز و از همه مهمتر با ارائه عملکرد بالایی همراه شده است. همچنین شش حرکت حرفه ای شستشو نیز در این لباسشویی طی یک فرایند شش مرحله ای لباس هایی تمیز و سالم را تحویل می دهد. علاوه بر این سیستم عیب یاب Smart Diagnosis برای این لباسشویی ال جی در نظر گرفته شده است که در بخش های بعدی به توضیح بیشتر آن پرداخته ایم. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر این نقد و بررسی بیشتر با مزیت های این لباسشویی آشنا می شوید.

کمپانی ال جی نیز درست مانند سایر شرکت های تولید کننده لباسشویی، همچون سامسونگ و بوش از کمپرسور منحصر بفرد خود بهره گرفته است. به عنوان مثال ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 که به کمپرسور Inverter Direct Drive مجهز می باشد، در ارائه کیفیت و عمکلرد مناسب دست بالایی دارد. در واقع این نوع موتور نه تنها عملکرد عالی از یک چرخه شستشو را ارائه می دهد؛ بلکه در عین حال نیز با میزان نویز بسیار پایینی کار شستشو را به پایان می رساند. به بیان دیگر موتور اینورتر دایرکت درایو نسبت به سایر موتورها از قطعات متحرک کمتری بهره گرفته که در نهایت با این کار به کاهش لرزش و نویز کمک می کند. همچنین دوام و طول عمر بالای کمپرسور دایرکت درایو این امکان را می دهد تا مدت زمان طولانی بدون خرابی و با دوام بالایی عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور، مصرف انرژی بسیار کم می باشد که با این کار از هزینه های گزاف جلوگیری به عمل می آید

وجود یک دستیار حرفه ای به عنوان یار و همراه کاربر در هر خانه ای و به خصوص برای دستگاه هایی همچون لباسشویی ها در تسریع روند کار روزانه بسیار موثر می باشد. به همین دلیل ال جی چند سالیست یک نوع سیستم حرفه ای و هوشمند با عنوان سیستم عیب یاب Smart Diagnosis را در برخی از خاص ترین لباسشویی هایش به کار برده تا از این طریق کاربران روند کار خود را تسریع ببخشندلباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 نیز به این سیستم مجهز می باشد. این سیستم هوشمند به کاربر اجازه می دهد تا در هر کجا و در هر شرایط زمانی بر لباسشویی تسلط داشته باشید. به بیان دیگر با اتصال گوشی هوشمند از طریق این سیستم Smart Diagnosis شما می توانید دستورات لازم را تنها از طریق گوشی و بدون نیاز به لباسشویی بر روی آن اعمال کنید. برای این کار تنها کافیست نرم افزار هوشمند Smart Diagnosis را بر روی گوشی خود دانلود کنید و راحتی و آرامش را به منزل خود فرا خوانید.

3- لباسشویی ال جی F4J6

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S یکی از حرفه ای ترین و مدرن ترین دستگاه هایی می باشد که ال جی با روانه آن به بازار گزینه ای متفاوت را پیش روی کاربران قرار داد. ظرفیت این لباسشویی ال جی 9 کیلوگرم می باشد. مهمترین مزیت لباسشویی ال جی j6 کمپرسور Inverter Direct Drive آن بوده که بدون نویز و از همه مهمتر با ارائه عملکرد بالایی همراه شده است. همچنین شش حرکت حرفه ای شستشو نیز در این لباسشویی طی یک فرایند شش مرحله ای لباس هایی تمیز و سالم را تحویل می دهد. قابلیت اضافه کردن مجدد لباس ها به لباسشویی در هنگام فراموشی از ویژگی های خوب این ماشین لباسشویی می باشد. علاوه بر این به کمک قابلیت سیستم عیب یاب Smart Diagnosis به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کاربر را از وجود عیب و نقص های لباسشویی باخبر می سازد. برنامه شستشو با بخار Steam™ Technology نیز با امکان از بین بردن میکروب ها سلامت و تازگی خاصی به لباس ها می بخشد. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر این نقد و بررسی مزیت های بیشتری از لباسشویی ال جی F4J6VYP2S دستگیرتان می‌شود، چه بسا همین مدل را برای آشپزخانه خود برگزینید.

بدون شک یکی از مهمترین ملاک ها در انتخاب لباسشویی نظارت بر نحوه عملکرد و کیفیت لباس های حاصل از شستشو می باشد. در این میان مهمترین خصوصیتی که کمک می کند تا لباس هایی تمیز و باکیفیت داشته باشید، امکان بهره گیری لباسشویی از فناوری شستشو با بخار می باشد. حال در اینجا با معرفی کردن لباسشویی ال جی F4J6VYP2S همراه با قابلیت شستشو با بخار، برای همیشه از شر باکتری ها و میکروب ها بر روی لباس ها خلاص شوید. در واقع فناوری شستشو با بخار در این لباسشویی 99.9 درصد میکروب ها، باکتری ها و گرد و غبارهایی را که باعث آلرژی و حساسیت های پوستی می شود را از بین می برد. برای این کار تنها کافیست فناوری Steam™ Technology را فعال کنید، تا از این طریق لباس هایی تمیز در اختیار داشته باشید؛ سپس همراه با لباس های تمیز و بدون باکتری سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید.

کمپانی ال جی نیز درست مانند سایر شرکت های تولید کننده لباسشویی، همچون سامسونگ و بوش از کمپرسور منحصر بفرد خود بهره گرفته است. به عنوان مثال ماشین لباسشویی ال جی J6 که به کمپرسور Inverter Direct Drive مجهز می باشد، در ارائه کیفیت و عمکلرد مناسب دست بالایی دارد. در واقع این نوع موتور نه تنها عملکرد عالی از یک چرخه شستشو را ارائه می دهد؛ بلکه در عین حال نیز با میزان نویز بسیار پایینی کار شستشو را به پایان می رساند. به بیان دیگر موتور اینورتر دایرکت درایو نسبت به سایر موتورها از قطعات متحرک کمتری بهره گرفته که در نهایت با این کار کمک به کاهش لرزش و نویز پایین کرده است. همچنین دوام و طول عمر بالای کمپرسور دایرکت درایو این امکان را می دهد تا مدت زمان طولانی بدون خرابی و با دوام بالایی عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور، مصرف انرژی کمتر توسط آن بوده که با این کار از هزینه های گزاف جلوگیری به عمل می آید.