آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

آموزش عکاسی و ساخت آتلیه شخصی

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

آموزش و خدمات میکروشیدینگ در غرب تهران

اگر می‌خواهید ابروهای خود را بصورت ساده و طبیعی آرایش کنید تکنیک میکروشیدینگ ابرو یک تکنیک فوق العاده جذاب برای افرادی است که نگران سایه ابرو خود می‌باشند. این تکنیک با میکروبلیدینگ تفاوت خیلی محسوسی دارد. همانطور که می‌دانید در روش میکروبلیدینگ حالت ابروها بصورت خطوط مویی که همانند موهای ابروی خود شخص است شکل می‌گیرد و بصورت طبیعی جلوه می‌نماید اما در روش شیدینگ تمام نقاط ابرو باضربه زدن بر روی پوست همانند سایه، بصورت پودری پوشش داده می‌شود در این روش بر خلاف روش تاتو، ابروها بصورت مصنوعی و کادری نمایش داده نمی‌شود و پس از گذشت مدتی، ابروها شکل طبیعی و زیبایی خاصی به خود می‌گیرند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

نگاهی به ابزارهای میکروشیدینگ

در این تکنیک بسیار طبیعی، از دو ابزار برقی و دستی استفاده می‌شود می‌توان گفت ابزار میکروشیدینگ تا حدی مانند ابزار میکروبلیدینگ دارای تفاوت‌هایی می‌باشد. سوزن شیدینگ رنگدانه را به آرامی بر روی نقاط ابرو پخش کرده و حالت پودر و مخملی به آن می‌دهد که این سوزن ها بنا بر تیغه‌های گردشان جهت ضربه‌های ظریف و آرام بکار می‌روند.

آیا تکنیک میکروشیدینگ ابرو ، یک روش ماندگار است؟

بهتر است بگوییم این یک روش نیمه دائمی است که به مراقبت‌های خاص خود نیاز دارد. تجربه نشان داده است که اثر این روش، یک الی دو سال باقی می‌ماند گرچه تمام این تکنیک‌ها به ترمیم و رعایت‌های لازمه نیاز دارد تا بتواند در ماندگاری طولانی آن موثر باشد.

افراد نیاز است تا سه روز پس از انجام روش میکروشیدینگ ، پوست خود را نشسته و از لوازم آرایشی  استفاده ننمایند تا زخم‌های پوستی آنها بهبود پیدا نماید.

همچنین بهتر است که بگوئیم در بعضی از افراد ممکن است بسته به نوع پوست آنها به جلسه روتوش کاری یا همان ترمیم نیازی نباشد.

میکروشیدینگ برای چشم و لب

از این روش برای آرایش چشم نیز استفاده می‌شود. میکروشیدینگ چشم، سایه ای بر روی پلک های چشم ایجاد می‌کند که باعث افزایش زیبایی در چشم ها و درشت شدن آنها می‌گردد.

در میکروشیدینگ لب نیز، باعث قرینه‌سازی خط لب می‌شود که با قلم آن سایه‌ی زیبایی بر روی لب ایجاد کرده و به لب‌ها آراستگی و زیبایی خاصی می‌بخشد که ترکیب اینکار با روش میکروپیگمنتیشن می‌تواند لبهایی زیبا و جذاب ایجاد نماید.

آثار جانبی میکروشیدینگ

پس از انجام این تکنیک زیبایی، ممکن است پوست دچار خارش، قرمزی و یا حتی التهاب شود اما نکته مهم اینجاست افرادی که این کار را به دست افراد غیر قابل اعتماد می‌سپارند ممکن است دچار بیماری‌هایی مانند هپاتیت یا ایدز گردند.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروشیدینگ ابرو ، لب و چشم

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروشیدینگ ابرو ، لب و چشم لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروشیدینگ در غرب تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروشیدینگ در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود.

آموزش میکروشیدینگ شامل موارد زیر خواهند بود:

آموزش میکروشیدینگ ابرو

آموزش میکروشیدینگ لب

آموزش میکروشیدینگ چشم


منبع: https://fatemehhabashi.com/

تور آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی همان طور که از نامش پیداست در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است. کشوری که در درون خود کشوری دیگر را جای داده است.
جمهوری آفریقای جنوبی در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند قرار دارد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
آفریقای جنوبی با کشورهای نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، سوازیلند و لسوتو همسایه است و در حقیقت لسوتو را در درون خود جای داده است.
بسیاری از نواحی غربی نیمه کویری است, در حالی که شرق این سرزمین بیشتر پوشیده از علفزار استوایی (ولد) است.

آفریقای جنوبی

مشاهده ی تور آفریقای جنوبی

رودهای مهم:

اورانژ، لیموپو، وال. ولواس بی سرزمینی محصور در ساحل نامیبیا است.
 

آب و هوا:

آفریقای جنوبی دارای آب و هوای متنوعی است و دارای صحرای خشک مشرف به نامیبیا تا آب و هوای مطبوع نیمه‌استوایش نزدیک مرز موزامبیک است. آفریقای جنوبی  کشوری نیمه‌خشک محسوب می شود. میانگین دمای این کشور در نیمه دوم سال بسیار متغیر است اما در مجموع دارای آب و هوای بیست تا بیست و پنج درجه  می باشد.
گرمترین مدت سال بین دسامبر و فوریه است. بالاترین میزان بارندگی در ساحل شرقی روی می‌دهد، ولی بیشتر این سرزمین خشک است.
این کشورتنها کشور در جهان است که دارای سه پایتخت متفاوت می باشد . قوه? مجریه در پرتوریا، قوه مقننه (پارلمان) در کیپ تاون و قوه? قضائیه در بلوم فونتین قرار دارد و پرجمعیت‌ترین شهر آن ژوهانسبورگ می باشد .

شهرهای مهم:

بلوم فونتین (پایتخت قضایی) ،ژوهانسبورگ، دوربا، سووتو ، پورت
آفریقای جنوبی تاریخ متفاوتی را نسبت به دیگر کشورهای آفریقایی تجربه کرده است. مهاجرت اروپایی‌ها به آن و موقعیت استراتژیک دریایی آن سبب شد تاریخ پرفراز و نشیبی را داشته باشد.
رشد آفریقای جنوبی به دو دلیل متفاوت صورت پذیرفت . در ابتدای مهاجرت ، مهاجرینی از اروپا بخاطر تاسیس شرکت هند شرقی هلند ، مرکزی در مکان امروزی کیپ تاون ایجاد نموده بودند و نکته دوم اهمیت راهبردی آبراه کیپ و منابع معدنی غنی این منطقه باعث اهمیت بیشتر این کشور در میان کشورهای غربی بخصوص در اواخر قرن نوزدهم گردیده بود .
در حال حاضر آفریقای جنوبی از لحاظ نژادی دارای متنوع بسیاری می باشد . بزرگترین جمعیتهای دورگه و اروپایی و هندی در آفریقا در این کشور مستقر می باشند . جمعیت سیاه‌پوست آفریقای جنوبی کمتر از ?? درصد جمعیت این کشور می باشد .
این کشور از معدود کشورهای آفریقایی است که در آن هیچ وقت کودتا صورت نگرفته و انتخابات منظم در طول یک سده اخیر در آن برگزار شده‌است. با این حال اکثریت سیاهپوستان تا سال ???? دارای حق رای نبودند . این کشور از اعضای بنیان‌گذار اتحادیه آفریقا است و بزرگترین اقتصاد را در میان اعضای آن دارد.

ورود اروپایی‌ها

تاریخ آفریقای جنوبی با شرح دریانوردان اروپایی که از راه‌های بازرگانی هند شرقی می‌گذشتند آغاز می‌شود. نخستین دریانورد اروپایی که موفق شد از این آبراه گذر کند، کاوشگر پرتقالی بارتلومیو دیاس در سال ???? میلادی بود. او هنگام بازگشت به لیسبون مکانی را که کشف کرده بود «دماغه طوفان‌ها» نامید، اما هنری دریانورد، که پشتیبان مالی دیاس بود، نام آن را به «دماغه امید نیک» که اشاره‌ای به راهی برای رسیدن به سرزمین هند بود، تغییر داد.
فعالیت هلندی‌ها
پس از سال ???? میلادی به بعد تعدادی از گروه‌های ماهیگیری که شامل دریانوردان پرتغالی می‌شدند، در ساحل ساکن شدند ولی شرح کتبی از آنها باقی نمانده‌است. در سال ????، جان ون ریسبک به نمایندگی کمپانی هند شرقی هلند محلی برای تهیه خواربار در دماغه امید نیک (آرزوی خوب) تأسیس کرد. در سده‌های ?? و ?? میلادی این جمعیت هلندی به آرامی بیشتر شد و سرانجام ساکنین هلندی مردم شوسا واقع در منطقه رودخانه ماهی را دیدند و پس از آن جنگ هایی به نام جنگ های مرزی کیپ به دلیل تصاحب زمین و دام شکل گرفت.
برای رفع کمبود نیروی کار کیپ از اندونزی، ماداگاسکار و هند بردگانی آورده شدند. علاوه بر این، رهبران دردسر سازی که اغلب از اشراف بودند از مستعمرات هلند به آفریقای جنوبی تبعید شدند.
این گروه از بردگان سرانجام جمعیتی را تشکیل دادند که اکنون به عنوان مالایی‌های کیپ شناخته می‌شوند. آنها از سوی استعمارگران اروپایی اغلب دارای مقام اجتماعی بهتری محسوب و همچنین صاحب زمین نیز شدند ولی با توسعه آپارتاید، زمین‌های خود را از دست دادند.
بسیاری از نوادگان این برده‌ها که اغلب با ساکنین هلندی ازدواج کردند بعدها با بازماندگان رنگین‌پوست کیپ در یک رده قرار گرفتند. با ادغام بیشتر در بین جمعیت رنگین پوستان کیپ و مردم شوسا و دیگر مردم آفریقای جنوبی در حال حاضر آنها حدود ?? درصد از کیپ غربی را دربرگرفته‌اند.

مردم ، زبان‌ و فرهنگ مردم آفریقای جنوبی:

آفریقای جنوبی ?? زبان رسمی دارد: زبان آفریکانس و انگلیسی آفریقای جنوبی فهرست زبان‌های ملی هند از لحاظ تعداد زبان‌ها در رتبه اول است و پس از آن آفریقای به خوبی قرار دارد. زبان انگلیسی در سراسر جهان و از جمله آفریقای جنوبی رواج بسیاری دارد اما پر متکلم ترین زبان آفریقای جنوبی به شمار نمی‌آید. ?? نام رسمی برای آفریقای جنوبی وجود دارد که به ازای هر زبان یک نام مستقل در نظر گرفته شده‌است.
زبان فاناگالو، زبان خوئی, زبان لوبدو ، زبان خوسا، زبان نامازبان دبل شمالی, زبان فوتیزبان نس و زبان اشاره‌ای آفریقای جنوبی . این زبان‌ها گاهی در مقاله‌های رسمی به کار گرفته می‌شوند. شهرت آنها و تعداد مکان‌های رسمی به کار گرفته می‌شوند. شهرت آنها و تعداد گویش وران شان کم است.
بسیاری از زبان‌های غیررسمی قبیله‌های سان و خوی خوی شامل لهجه های محلی است که به سمت شمال کشور یعنی نامیبیا و بوتسوانا هم کشیده شده‌اند. مردم این کشورها از لحاظ قبیله با بقیه آفریقایی تفاوت دارند و به عنوان جوامع شکارچی معروف هستند. آنها به حاشیه رانده شده‌اند. اغلب زبان‌های شان در حال تبدیل شدن به زبان‌های انقراض یافته است.
بسیاری از سفید پوستان آفریقای جنوبی به زبان‌های اروپایی مانند پرتغالی (که سیاه پوستان آنگولا و موزامبیک هم به آن سخن می‌گویند) آلمانی و یونانی صحبت می‌کنند و بسیاری از آسیایی‌های مقیم آفریقای جنوبی و هندی‌ها به زبان‌های آسیای جنوبی مانند هندیگوجاراتی و زبان تامیل صحبت می‌کنند.
به علت تنوع نژادی در کشور آفریقای جنوبی، فرهنگ «واحدی» در این کشور نمی‌توان یافت. امروزه تنوع غذایی در این کشور که متأثر از فرهنگ‌های مختلف حاضر در آن است.

آفریقای جنوبی

پایتخت های آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ

ژوهانْسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگترین شهر کشور آفریقای جنوبی و مرکز استان گائوتنگ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است.
بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر آفریقای جنوبی است. این شهر دارای موزه ها و پارکها و گالری های نقاشی و دیدنی های بسیار زیاد و همچنین معادن عظیم طلا میباشد. ژوهانسبورگ از قدیم شهری ثروتمند و پر جمعیت بود. وجود معادن طلا از قدیم در این منطقه، خاک آن را بسیار با ارزش کرده است. به همین دلیل امروزه این شهر قوی ترین اقتصاد را در آفریقای جنوبی دارد.
ژوهانسبورگ که به عنوان ایگولی (مکان طلا) نیز مشهور است، به دلیل قرار گرفتن درکمربند تپه های غنی از منابع معدنی ویت و اترزراند، منابع تجاری عظیمی از طلا و الماس را در خود جای داده است. فرودگاه بین المللی تامبو بزرگترین فرودگاه آفریقا است .

آفریقای جنوبی

پارک شیرها (Lion Park) در ژوهانسبورگ

باغ وحش ژوهانسبورگ بیش از دو هزار حیوان در خود دارد و در مکانی سرسبز واقع شده است. باغ وحش ژوهانسبورگ در سال 2003 یکصدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت، ولی اهمیت این باغ وحش تنها قدمت و دیرینگی آن نیست، بلکه خدمات جانبی این باغ‌وحش آن را در رده هشتم بهترین باغ وحش‌های دنیا قرار داده است.
باغ وحش ژوهانسبورگ جزو معدود باغ وحش های دنیاست که برای گردشگران و مراجعه کنندگان خود تورهای بازدید شبانه برگزار می کند. باغ وحش ژوهانسبورگ اولین باغ وحش دنیاست که در قفس حیوانات خود دوربین هایی قرار داده که به صورت شبانه روزی می توان از طریق اینترنت آنها را دید. این باغ وحش بخش های مختلفی همچون Spice Route (حیوانات آسیایی)، قلب آفریقا (گوریل، شامپانزه و دیگر حیوانات آفریقای مرکزی)، سافاری جنوبی (حیوانات محلی)، زیستگاه های دیگر (شتر، خرس قطبی و پنگوئن) و آمازونیا است که شامل حیوانات آمریکای جنوبی است.

کیپ تان

دومین شهر پر جمعیت آفریقا جنوبی بعد از ژوهانسبورگ شهر کیپ تاون است. این شهر محبوب ترین مقصد جهان گردان و گردشگران در قاره آفریقا است و از همین رو برای شانزدهمین بار عنوان برترین شهر آفریقا و خاورمیانه را در سایت TravelLeisure از آن خود کرده است. این شهر مجموعه ای از سواحل، حیات وحش، طبیعت های بکر را در دل کوه های بلند خود جای داده است؛ شهر کیپ تاون به «مادر سیتی» هم مشهور است. در کنار تمامی جاذبه ها و طبیعت های بکر و زیبایی که دارد از آب و هوای فوق العاده ای هم بهره می برد.

آفریقای جنوبی

جاذبه های کیب تان:

بوک آپ (Bo-Kaap):

این منطقه که بر روی تپه ای در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد، منطقه ای تاریخی است که اصالتا به برده هایی که از جنوب شرق آسیا به این منطقه آورده می شدند اختصاص داشته است. با برچیده شدن نظام برده داری این منطقه تا حدی حالت محله های قدیمی و زندگی سنتی خود را حفظ کرده است. خانه هایی با معماری رنگی چشم اندازی عالی از این شهر را بوجود آورده اند. مساجد متعدد یادآور حضور مسلمانان شرق آسیایی در این قسمت هستند.

باغ طبیعی کریستین بوش (Kirstenbosch):

از جمله مکانهایی است که کلکسیونی از گیاهان و گل های ویژه آفریقای جنوبی و کیپ تاون است. گیاهان نادری از سراسر آفریقای جنوبی در این باغ گردآوری شده اند.

جزیره روبن یا روبن آیلند (Robben Island):

این جزیره که در نزدیکی ساحل کیپ تاون واقع شده زندان آپارتاید برای مخالفان و شورشیان بوده است و مهم ترین زندانی آن، نلسون ماندلا رهبر جنبش ضد تبعیض نژادی آفریقا بوده است.

آکواریوم دو اقیانوسی (Two Oceans Aquarium):

(Two Oceans Aquarium) این آکواریوم که در نزدیکی واتر فرانت (Waterfront) قرار دارد، مکانی جالب برای دیدن جانوران دریایی اقیانوس های آرام و اطلس است. چرا که کیپ تاون در نقطه تلاقی و دیدار این دو اقیانوس قرار دارد.
 

آفریقای جنوبی

تماشای پنگوئن ها:

ساحل Boulders مرکز تجمع حیواناتی دوست داشتنی است که هر انسانی را به وجد می آورد.  حتما در سفر به آفریقای جنوبی این ساحل را در خاطر داشته باشید.
پرتوریا
نمائی از شهر پرتوریا پایتخت قوه مجریه آفریقای جنوبی
قدیمی ترین و پایتخت اجرائی و اداری کشور آفریقای جنوبی است. 480 کیلومتر از خیابانهای این شهر با درختان "بگونیا "تزئین یافته که در مهرماه شکوفه های ارغوانی منظره دلپذیری به آن می بخشد. پرتوریا به معنی عشق برادرانه است. دارای جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر می باشد. پایتخت اداری آفریقای جنوبی پرتوریا می باشد. پرتوریا میزبان دولت ملی، دفاتر تجاری ،نوآوری و موسسات پژوهشی و دارای بیش از صد سفارتخانه است.

صاعقه های پرتوریا

صاعقه های پرتوریا از ویژگی های خاصی برخوردار است. این صاعقه ها عوامل متعددی دارد. از جمله قرار داشتن آفریقای جنوبی در نیم کره جنوبی زمین و نزدیکی به قطب جنوب و نیز قرار گرفتن در منتهی الیه قاره آفریقا، در حد فاصل دو اقیانوس اطلس و هند با دو آب سرد و گرم. صاعقه ها از بهار در ماه اکتبر (مهر) آغاز می شوند و تا اواخر پاییز در ماه ژوئن (خرداد) ادامه می یابند. معمولا خوشه ای بزرگ، ممتد و با قدرت آزادسازی برق بسیار زیاد هستند. به گونه ای که در یک چشم به هم زدن می توان تا هشت نقطه دارای صائقه های خوشه ای کوچک و بزرگ را در افق مشاهد کرد. از همین روست که شهروندان و به ویژه گردشگران در این کشور هنگام مشاهده چنین پدیده ای که به کرات نیز اتفاق می افتد، با علم به قدرت تخریبی بالای آن، حتما دقایقی توقف کرده به تماشای زیبایی های آن می پردازند.
منطقه "لودیوم" (Laudium) یکی از مناطق مسلمان نشین آفریقای جنوبی است. این منطقه در مرکز شهر پرتوریا واقع در استان خائوتنگ است. مسلمانان این شهر معمولا برای تهیه گوشت و مایحتاج پروتئینی خود به این منطقه می روند و نیاز های خود را از رستوران ها و مغازه های این منطقه تامین می کنند. ارتفاع این منطقه 1445 متر بالاتر از سطح دریاست. با توجه به ساکنان مسلمان این منطقه، لودیوم به منطقه هندی تبار های آفریقای جنوبی معروف است. در سال 1961 رژیم آپارتاید هندی ها را از پرتوریا به منطقه لودیوم بیرون راند. البته پس از آپارتاید پاکستانی تبار ها هم در این منطقه زیاد شده اند. علاوه بر مسلمانان، هندو ها نیز در این منطقه ساکن هستند. مساجد و معبد های لودیوم بیش از هر چیز خودنمایی می کنند. "مسجد جامع"(PMT Jumma Masjid) از مهمترین این مساجد است.

مذاهب موجود در آفریقای جنوبی :

کلیسای اصلاح شده هلندی، کلیساهای مستقل افریقایی و اقلیتهای انگلیکن، متدیست، کاتولیک رومی، هندو و اسلام.
 

اسلام:

اولین گروههاى مسلمان، بردگان، محکومین و زندانیان سیاسى بوند که از سواحل شرقى و غربى افریقا، آسیاى جنوب، جنوب شرقى توسط استعمارگران بین سالهاى 1652م تا 1834م آورده شده بودند. شمارى از آنها را کشتى ‏هاى انگلیسى، فرانسوى و غیره منتقل نمودند. به عنوان مثال گروهى از آنان به مردیکرز (18) معروف بودند که از مالزى به عنوان خدمتکاران هلندى به هلند مسافرت کرده و همراه با بوئرها (هلندى ‏ها) باین ناحیه آمده بودند. 5/26% این بردگان از میان افریقائى‏ها و بویژه ماداگاسکار که محل تردد کشتى‏ ها و حمل بردگان بود، انتخاب گردیدند. 40% از آسیاى جنوبى و 5/33% از آسیاى شرقى و جنوب شرقى. بردگان افریقایى غالبا از مناطق زنگبار، جزیره ایبو و موزامبیک و نیز از غرب آفریقا (گینه، سنگال، گامبیا و بنین) خریدارى مى‏شدند. بردگان ماداگاسکارى نژاد دورگه اندونزى - افریقائى و آمیخته‏اى از دو فرهنگ را داشتند.
در پایان قرن هیجدهم تقریبا کلیه بردگان این منطقه به اسلام گرویده بودند. در نزدیکى کیپ تاون و در آبهاى اقیانوس اطلس، جزیره روبن (19) واقع است که زندان بسیارى از مسلمانان و مبارزان براى آزادى افریقاى جنوبى بود. این جزیره از سال 1652م که سفیدپوستان باین سرزمین آمدند به عنوان زندان مورد استفاده قرار گرفت. بسیارى از علماى اسلامى که براى تبلیغ به افریقاى جنوبى آمدند باین جزیره تبعید مى‏شدند. سید علوى 11 سال از عمر خود را در جزیره روبن گذراند. وى پس از آزاد شدن، اولین امام جماعت مسلمانان شهر کیپ‏تاون بود.

آفریقای جنوبی

 

آموزش برنامه نویسی اندروید

ما در سری مقالات آموزشی منتشر شده در وبلاگ ها قصد داریم در مورد برخی از مشاغلی صحبت کنیم که با وجود تمام دغدغه ها شیرینی های خاص خود را دارد در عرصه کنونی که رایانه و تکنولوژی و نیاز به اپلیکیشن ها بیش از گذشته مورد نیاز افراد جامعه قرار گرفته است شغل هایی همچون طراحی،برنامه نویسی بیش از بیش به خود مخاطب جذب می کند اندروید یکی از اپلیکیشن هایی است که در دهه اخیر در بین مخاطبان طرفدار پیدا کرده است و بیش از 90 درصد پلتفرم دوایزها به این برنامه مجهز است و به دلیل نامحدودی سورس های آن افراد زیادی در طراحی برنامه های اندرویدی فعالیت دارند در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد اندروید و شغل برنامه نویسی با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

اندروید

اندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که گسترش آن با گوگل است. اندروید بر پایهٔ نسخهٔ اصلاح‌شده‌ای از هسته لینوکس و دیگر نرم‌افزارهای متن‌ باز طراحی شده و نخست در دستگاه‌های تلفن همراه لمسی مانند تلفن هوشمند و تبلت استفاده شد، اما به‌تازگی گوگل Android TV را برای تلویزیون و Android Auto برای خودرو و Wear OS را برای پوشیدنی‌های اندروید (مانند ساعت هوشمند) توسعه داده‌است.اندروید از سال ۲۰۱۱ پرکاربردترین سیستم‌عامل موبایل و از سال ۲۰۱۳ پرکاربردترین سیستم‌عامل برای تبلت‌ها بوده‌است. از سال ۲۰۱۷ نیز بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته‌است.

تاریخچه اندروید

در اوت ۲۰۰۵ شرکت گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط «اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت» راه‌اندازی شده بود، در زمینهٔ تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین، مدیر عامل اجرایی این شرکت، پس‌از پیوستن اندروید به گوگل، به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژهٔ اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به‌رهبری رابین فعالیت خود را برای تولید سکوی تلفن همراه مبتنی بر هسته لینوکس آغاز کردند و نتیجهٔ اولیهٔ این پروژه در نشست خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح‌کردن اتحادیه گوشی باز بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینهٔ تولید نرم‌افزار، تولید تلفن‌های همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه‌رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه، اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون «سامسونگ، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، اچ‌تی‌سی، تی-موبایل، ان‌تی‌تی دوکومو، اینتل، انویدیا، تگزاس اینسترومنتس، کوالکام، برودکام، تلفونیکا، اسپرینت، ای‌بی» و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت:

اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفتهٔ اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما سکویی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.

همین امر باعث گردیده بسیاری از کسب و کارهایی که دارای اپلیکیشن های مرتبط با حوزه کاری خود هستند به سمت این پلتفرم روی آورند و افراد زیادی تحت پوشش شغلی قرار دهند و عنوان های بسیار زیادی را در این زمینه راه اندازی کرده اند و افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند به همین دلیل افراد زیادی مشتاق به آموزش اندروید هستند تا بتوانند در این بازار کسب در آمد کنند و بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را کنند مجموعه های آموزشی زیادی کلاس هایی در این حوزه را برپا کرده اند و مدارک معتبری هم به علاقه مندان اهدا می کنند که می توانند مانند بقیه در این بازار فعالیت اقتصادی داشته باشند در ادامه قصد داریم مجموعه ایی را به شما معرفی کنیم که در حوزه آموزشی کارنامه درخشانی دارد در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسی‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش متلب در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید